Filme despre sport!

Niciodată nu m-am gândit că aș putea fi atrasă de filme cu tematică sportivă. Probabil, credeam că filmele sportive pot fi ceva de genul ”Bloodsport”, cu Jean-ClaudeVan Damme.
https://www.youtube.com/watch?v=uC_SyWCzyOE

Dar, în ultima perioadă am privit filme cu tematică sportivă, care mi-au plăcut destul de mult și m-au ținut prinsă de calculator până la final.


Primul film pe care îl recomand este ”Million Dolar Baby”. Acesta a apărut încă în anul 2004 și probabil o parte din voi l-ați văzut. Însă pentru cei care nu au făcut-o, recomand cu încredere. În primul rând pentru regizorul Clint Eastwood, dar și pentru actorii Hilary Swank și Morgan Freeman. Pelicula a câștigat 4 premii ”Oscar”. Este un film puternic, emoțional, care pur și simplu trebuie văzut. https://www.youtube.com/watch?v=5_RsHRmIRBY&t=2s


Moneyball” - este povestea unui fost jucător de baseball (interpretat de actorul Brad Pitt) care între timp devine manager și încearcă să formeze o echipă puternică de baseball. În dorința de a aduce cât mai multe victorii pentru echipă, managerul apelează la cunoștințele economistului Peter Brand. iar cu ajutorul statisticii și calculatorului începe formarea echipei și primele câștiguri. Brad Pitt a interpretat perfect rolul. Iar pelicula a fost nominalizată la premiile ”Oscar” și ”Globul de Aur”.
https://www.youtube.com/watch?v=-4QPVo0UIzc

Concussion” - filmul m-a atras prin faptul că, rolul principal este interpretat de Will Smith. Ulterior am citit recenziile pentru film și am analizat notele afișate pentru peliculă. Din primele minute am înțeles că, nu am dat greș când am ales să-l privesc. Will Smith joacă rolul unui medic legist care descoperă că, loviturile primite de către jucătorii de fotbal american în timpul meciurilor duc la encefalopatie traumatică cronică. Ulterior, medicul decide să publice o cercetare la acest subiect, dar lucrarea îi este respinsă. https://www.youtube.com/watch?v=Y2GsZRTW6XE


Queen of Katwe” - filmul a apărut în anul 2016. Este o dramă biografică ce mi-a plăcut mult prin faptul că, a arătat puterea unui om, dorința de a învinge și de a schimba lucrurile. Pelicula prezintă povestea unei tinere a cărei viață se schimbă în totalitate, odată ce începe să joace șah. https://www.youtube.com/watch?v=z4l3-_yub5A

Deocamdată aceasta este lista mea de filme sportive privite recent. Cu siguranță, peste ceva timp voi mai adăuga și alte filme la această listă. Minim trei pelicule cu tematică sportivă sunt în așteptare pentru a fi privite.

Vizionare plăcută la toți ;)



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze