Activități de weekend


Acest sfârșit de săptămână am decis să-l petrec cu spor.  În ajun am căutat ce evenimente sunt planificate în Portimao, pentru cele două zile libere. Chiar și într-un oraș mic precum este Portimao (Portugalia), zilnic sunt organizate un șir de activități atât pentru cei mari, cât și pentru cei mici. Evenimente mai mult sau mai puțin importante, dar care atrag zeci de curioși. 

Eu am decis să urmăresc o cursă a automobilelor sportive. Zeci de echipe, din diferite țări, au luptat pentru Trofeul European de Raliuri. În finală, echipa Portugaliei s-a clasat pe primul loc. Turcia a ocupat locul doi, iar echipa cehă a ocupat locul trei. 


După show-ul plin de adrenalină și viteză, am decis să vizitez Expoziția Națională de Filatelie. 
Mii de timbre rare au fost expuse în cadrul expoziției, de către 60 de colecționari. Fiecare stand avea tematica sa: sport, animale, plante, transport etc. 

În cadrul evenimentului, au fost editate și cinci timbre comemorative. Patru dintre ele dedicate temei pescuitului. Totodată, vizitatorii expoziției au avut posibilitatea să procure diverse timbre, unele din ele la prețuri destul de simbolice. 



Tot în cadrul expoziției, a fost deschisă și o piață de vechituri. Iar cei pasionați de obiecte vechi, au avut posibilitatea să-și umple sacoșele. 


Voi cum ați petrecut sfârșitul de săptămână? 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze