Ziua Mamei

În prima duminică a lunii mai, Portugalia, împreună cu alte câteva țări sărbătoresc Ziua Mamei. În jur de 70 de țări ale lumii marchează această zi într-a doua duminică a lunii mai. Cu ocazia acestei zile, în grădinițe și școli sunt organizate diverse activități. Copiii pregătesc cadouri pentru a le oferi mamelor. Totodată acestea sunt copleșite și cu atenție deosebită de întreaga familie, prieteni, persoane dragi.
În localuri, centre comerciale sunt organizate diferite evenimente, sunt oferite reduceri și daruri. Este o atmosferă destul de plăcută și emoționantă. 
Și eu am avut parte de o surpriză plăcută și neașteptată din partea fiului. L-am privit atent și m-am gândit ce mare a crescut. Parcă mai ieri era bebeluș, iar mâine-poimâine va merge deja la școală. 
Este cu adevărat o fericire enormă și o mândrie să fiu mama acestui copil. Mă uimește zilnic, iar dragostea pe care o port pentru el nu poate fi descrisă. 
 
Felicitări tuturor mamelor, viitoarelor mame, bunicilor, străbunicilor, etc. Să aveți parte mereu de emoții pozitive, să vă fie cei dragi alături, să iubiți și să fiți iubite. 

P.S: Câteva perle de la fiul meu de 6 ani: 
- Ești prințesa mea
- Eu am să câștig moartea și tu nu ai să mori niciodată
- Când voi fi mare o să mă căsătoresc cu tine
- Eu vreau carne, sunt carnivor
- Când o să am 18 ani o să pot să beau vodocikă
- Sunt tare obosit, ar trebui să mă odihesc mai mult
- Eu vreau să fiu, veterinar.
- Eu vreau să fiu programist
- Eu vreau să fiu parlamentar
- Eu vreau să fiu rege. 

Și acesta este abia începutul, lista cu asemenea perle poate continua :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cafeaua din Portugalia

Pește, fructe de mare și alte vietăți comestibile din Portugalia

Deserturi portugheze